Luottamusmiehet

Tehyn luottamusmiestoiminta

Työpaikkasi luottamusmies on mahtava jäsenetu ja palvelu, jonka saat vain ammattiliitosta. Voit kääntyä luottamusmiehen puoleen työsuhteeseesi liittyvissä pulmissa.

Luottamusmiehen apu ja tuki on palvelu, jota et saa mistään muualta

Luottamusmies edustaa Tehyyn kuuluvia jäseniä.
Hän tuntee työpaikan olosuhteet ja työehtosopimuksen sisällön, ja on paras henkilö neuvomaan ja auttamaan työsuhdeasioissa. Tehyn jäsenenä voit olla luottamusmieheesi yhteydessä, jos jokin askarruttaa työehdoissa tai muussa työhön liittyvässä asiassa.
Luottamusmies neuvottelee työnantajan kanssa työsuhteeseen liittyvistä asioista, ja on omalta osaltaan avainhenkilö siinä, miten työoloja ja työhyvinvointia voidaan parantaa. Tärkeä henkilö siis yksittäiselle työntekijälle, mutta myös koko työyhteisölle!

Tehyyn kuuluvia työntekijöitä edustaa kunta-alalla aina tehyläinen luottamusmies ja yksityisellä puolella joko tehyläinen tai Sosiaali- ja terveysalan neuvottelujärjestö Sote ry:n yksityissektorin luottamusmies.

Päätoimiset pääluottamusmiehet ovat töissä pääsääntöisesti klo 9-15.
Luottamusmiehillä on lohkaistu ajankäyttöä luottamustehtävää varten. Pyydämme sopimaan tapaamisajat puhelimessa tai sähköpostilla, jotta voimme varmistua siitä, että toimistolla on joku meistä vastaanottamassa.

Emme aina valitettavasti pysty vastaamaan puhelimeen, mikäli olemme neuvottelussa/palaverissa, mutta pyrimme soittamaan takaisin mahdollisimman pian.

Hyvä tapa on ottaa yhteyttä sähköpostin kautta. Sähköpostiin on hyvä liittää puhelinnumeron, niin voimme tarvittaessa pyytää lisätietoja asian käsittelyä varten.

Ole yhteydessä pienellä kynnyksellä, me luottamusmiehet olemme jäseniä varten.

Pääluottamusmiehet:

Toni Korkiala toni.korkiala@soite.fi  044 730 7911

Monika Sivula monika.sivula@soite.fi 040 653 4093

Varapääluottamusmies:

Eija Hotakainen  - konsernipalvelut   eija.hotakainen@soite.fi

Luottamusmiehet:

Marko Rantala       - Terveyden ja sairaanhoidon palvelut  marko.rantala@soite.fi 040 804 2669

Marketta Kupari    - Vastaanottotoiminta/Jokilaaksot         marketta.kupari@soite.fi    040 804 5000

Eija Korkia-Aho      - Perheiden palvelut

eija.korkia-aho@soite.fi      044 780 9657

Vesa Rättyä            - Perheiden palvelut                                   vesa.rattya@soite.fi            040 804 2285

Henrik Lehtimäki   - Hoito ja hoiva                                       henrik.lehtimaki@soite.fi  040 653 4130